ChillYou.se & GalagoWear.com

2009-04-01, kl 23:44:48
Ett par länktips...
Lägger upp ett par länktips till sånt man kanske inte snubblar över i affärerna i vardagen.
ChillYou.se är ett litet luleåföretag, jag har läst en kurs ihop med en av tjejerna som startat det. De säljer både lite fashion och lite praktiskt, dessutom inte bara till människor utan även till människans bästa vän. Har varit på gång att länka dem nästan ända sen jag startade bloggen, men nu var det ett perfekt tillfälle eftersom de har nån slags länktävling...

ChillYou

Jag snubblade över GalagoWear genom en reklamlänk på Facebook. Det var faktiskt loggan som gjorde att jag var "tvungen" att surfa in och kolla. Oerhört läcker stil, tycker iallafall jag. På loggan alltså. T-shirtarna är förstås inte helt tokiga, kepsarna är väl lite väl mycket street för min del, men... Roligast och bäst är nog ändå mixtapet man kan tanka ner. Schyssta beats, blandade artister och språk.

GalagoWear


Åsikter...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0