Elegi...

2009-04-06, kl 21:03:09
Hård dag...
Har varken ork eller tid att blogga just nu, jag ska kolla på CSI. Gillar du programmet så kolla du också, för ikväll händer det grejor, om du inte redan hört det. "There's a new sheriff in town"...
Gårdagen och dagen i bilder:


Banditen vilar

Lillskiten har krupit ihop på sin kudde i sovrummet...

Renbäddat

Här var det renbäddat med nytvättade sängkläder,
nästa gång ska jag komma ihåg att inte glömma sköljmedlet...


Smutsig vovve!

En rask cykeltur i blandat väglag så har man en skitig vovve,
minst sagt..!


Hamburgers

De här hamburgarna köper jag, spännande info - eller hur?!

Dagens burgare

Såhär goda blev mina hamburgare, slängde tillochmed på lite sallad...

I'll be back...
Jag återkommer senare eller, mest troligt, imorrn. Har mycket att säga/skriva och dessutom fler koola länktips. Måste bara få ner allt från skallen, genom tangentbordet och till skärmen som ni förstår...


Väder: Blandat väder, uppehåll
Temperatur: 0 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0