En tätort på en slätt...

2009-04-02, kl 11:21:21
Bilder, sen jobb...
Ska snart iväg till jobbet för ett kvällspass; 13-21. Innan det får ni lite bilder att stirra på, temat är nog faktiskt favoritsaker. Filmade nyss ett kort klipp på Banditen när han skällde och sprang i sömnen, ska se om jag lyckas redigera det lite snyggt senare, men vet inte riktigt hur bra ljudet blev.
Just nu lyssnar jag in mig på Lene Marlins senaste album, Twist The Truth. Helt okej faktiskt, rösten känner man förstås igen, men produktionen känns helt annorlunda jämfört med hitsen på hennes första och mest kända skiva (Playing My Game), som för övrigt kom för tio år sen i år. Inte nåt jag skulle lyssna på, såvida det inte regnar ute, men duger väl ändå i både krig och fred...


Dojor

Löparskor som funkar är viktigt - överst i bild mina vinterdojor, dubbade Asics,
nederst i bild sommardojorna från Adidas...


Coop Forum-keps

Jo, jag håller på och sparar ut håret
- då är det guld värt att få ha keps på jobbet...


Metro-kryss

Dagens kryss i Metro funkar inte alls för mig,
har jag gjort nåt fel eller är jag bara dum/trög..?


Banditen sover

Jag brukar också gilla att sova med huvudet på golvet, mittemellan kudden och soffan...


Väder: Mulet, men skönt
Temperatur: 2 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: Lilla mor

Här är lösningarna: Det blir inte Dala utan rasa. Erkänna bllir medge, varsamt blir diskret och junitjej blir Lea.

2009-04-02 @ 15:19:23
URL: http://larsoskar.blogg.se/
Namn: Niklas E

Sitter du också med metrokryssen? Det är dagens höjdpunkt, varje lunch på exjobbet har vi knäckt ett kryss. Man börjar kunna metro-orden nu... :)

2009-04-03 @ 00:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0