För den som letar...

2009-04-19, kl 21:24:19
Blåsigt värre...
Här kommer en kort rapport från världens största soffpotatis, just idag. Jag har inte gjort ett skit idag. Jo, faktiskt lite förresten. Tog mig i örat och fixade med cykeln. Fick äntligen riktigt bra ordning på växlarna och snörjde samtidigt kedjan rejält. Vår-service light. Återstår att se om jag ska ta och spänna bromsarna lite nån dag också. Sen tog jag förstås en provtur med Banditen, jösses vilken fart vi hade - det gör ganska stor skillnad med de där sju extra växlarna jag fick tillgång till nu när största framdrevet funkar igen.
Lite bilder från de dagar jag inte bloggat:


Strumpor

Mina favoritstrumpor, ett par för varje dag i veckan...

Godisarmband

Fredag och lördag äter jag godis,
lika bra att bära med sig det överallt haha...


Banditen

En bild på den bästa vovve jag nånsin haft,
han är verkligen mitt stora stöd i livet
och den keligaste sängkamrat som finns...


Nya skor

Införskaffade ett par nya dojor i fredags, är riktigt nöjd
- tror jag gillar Ninas kommentar bäst:
"De blir bara snyggare å snyggare ju mer man kollar på dem"...


Lyssning...
Jag har gjort i ordning en blogg-spellista i Spotify, den innehåller alla (tillgängliga) låtar som jag lagt upp här i bloggen. Naturligtvis kommer jag uppdatera den allt eftersom jag lägger upp nya låtar här. Listan. Ska väl försöka att lägga upp nån permanent länk till den, här till höger också. Så fort jag hittar en lucka i schemat!
Nu ska jag göra mig en kopp te, kolla lite på den platta dumburken och mysa vid tanken på att jag har två dagars ledighet kvar...



Väder: Klar kväll
Temperatur: 0 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: Niklas E

Schysta pjuck, lite avis för mina fossingar hade fått spatt i sådana tunna, platta sulor.



Men du, vad hände med brödbaket ? :) Slappis!



Och förresten, Melissa Horn var grymt bra ikväll. Men med de låtarna så känns det ju som det gör efteråt, några träffade mitt i prick.

2009-04-20 @ 00:28:36
Namn: Oskar

Jag förstår precis vad du menar, Niklas. Saker är den att det här är såna där skor som jag använder hemskt sällan. När jag för en gångs skull ska gå en sväng på stan, på nån middag/dejt/fest... Annars är det jogggingskorna som gäller för min del!



Brödbaket orkade jag inte engagera mig i, "Helga vilodagen" lyder väl mottot på en söndag? ;)



Kan tänka mig att Melissa gjorde bra ifrån sig och hennes texter är ju oerhört träffsäkra, sen är det kanske alltid en personlig tolkningsfråga på vilket vis man tar till sig orden... :)

2009-04-20 @ 11:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0