Gå på vatten...

2009-04-12, kl 23:11:52
Nice and easy...
Påskhelgen har onekligen flutit förbi i lagom sakta mak. Jag kan verkligen inte påstå att det varit värst mycket full rulle på jobbet, dock har man ju alltid saker att göra. Tänk så lyckligt lottade somliga är som bara kan säga att de är färdiga med det de ska ha gjort för dagen, om det nånsin händer på mitt jobb undrar jag vad som gått snett.
Imorrn har jag iallafall en ledig dag och då ska jag verkligen försöka sätta mig ner och skriva lite mer här. Både lite tankar om livet och ett par bra länktips, kanske lite mer vardagsbilder också. Tills dess får ni hålla tillgodo med de här bilderna:


Snacks

Fredagkvällens godsaker...

Soffpotatis

Banditen har slocknat riktigt skönt i soffan,
observera vem som kontrollerar fjärren - försöker jag byta kanal så vaknar han, haha...


Påskaftonsfrukost

Det fick bli lite äggmackor till frukost på självaste påskafton...



Mauro Scocco - Sarah

Tv eller bok...
Nu ska jag kanske kolla lite tv, eller krypa upp i sängen och öppna den där boken som jag väntat med så länge... Men jag är sådär, med en bok som jag tror är riktigt bra; jag väntar så länge som möjligt, ungefär som att spara det bästa till sist när man äter.
Hoppas förresten det finns nån som gillar låten ovan, lika mycket som jag. Den är inte bara sjukt bra även när jag lyssnar på den idag - när jag var liten trodde jag nog att den var världens bästa låt ett tag. För att inte prata om mannen som sjunger den. Återkommer till honom imorrn!



Väder: Regnig kväll
Temperatur: 3 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0