Kom hem till mej...

2009-04-03, kl 21:13:40
Fredagkväll, puh...
Jag vet att jag lovade lite anonymitetstips imorse, men jag har inte haft orken att slänga upp dem. Löftet gäller dock fortfarande, haha! Ger er istället lite schyssta vardagsbilder. Arbetsdagen var lagom hård, jag är ändå trött så det räcker just nu. Imorrn väntar jobb 10-21, sen får jag åtminstone ledigt söndagen innan påsken drar igång...


Bandit-plats

Har äntligen dragit ut tummen och fixat till de där bilderna,
tyckte det blev en fin markering för Banditens matplats...


Hietala-gurka

YES! Vi har äntligen fått årets första Hietala-gurka,
inget mer tjafs med halvkass spansk gurka, dyr Holländsk eller långväga skånegurka...


Cashewnötter

Efter att vi bytte från Parrots till Exotic Snacks naturgodis,
har vi fått hem riktigt goda Cashewnötter
med sourcream & onion-smak, finns även med bbq-smak...


Nogger Mint

En av årets glassnyheter, som jag nämnde imorse, är Nogger Mint
- får se senare hur den smakar...


Låter bra, eller?

Det låter ju bra, frågan är bara hur pass sanningsenligt det är...

Soffpotatis nummer ett...
Nu är min fryspizza färdig och jag ska se om det går nåt vettigt på tv. Hade planer på att göra annat ikväll, men ingen annan verkar ha nån ork så då engagerar jag mig inte mer än nödvändigt. Får se om jag återkommer ikväll eller imorrn. Glöm inte bort att vara rädda om varandra!


Väder: Halvklar dag
Temperatur: 0 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: Lilla mor

Hur smakade glassen? Den ser ju god ut.

2009-04-03 @ 22:22:40
URL: http://larsoskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0