Lång dag...

2009-04-23, kl 22:36:31
Inside edition från Arcus...
Kroppen är död och skallen tom. Allt är som vanligt, tänker ni då haha! Jag ska strax lägga mig, lång och hård dag idag. Börjar 08 imorrn och jobbar till 18, Ska inte vara på mässan, vilket känns ganska skönt just nu faktiskt. Även om jag gillar omväxlingen och att komma bort lite, så är det byggandet som är det roligaste. Jag är alldeles för dålig "försäljare" för att stå och kränga prylar på det där viset, tyvärr.
Byggt har jag iallafall gjort idag, bilderna nedan erbjuder en tjuvkik för er som ska dit imorrn, under helgen, eller kanske inte kommer alls. Hursomhelst kan ni nu skryta att ni sett bilder därifrån, låååångt före alla andra...
Nej, nu får det bli sängen som sagt. Får se om jag orkar ägna morgondagens kväll åt att blogga, eller om jag bara dimper rakt ner i soffan.


Byggstart

Vi började, som brukligt är, att lägga grunden med lastpallar...

Snabbt och lätt

Och resultatet blev riktigt bra...

Färdigt

Det var en del mässfolk som kom och ville se,
vad vi skulle göra för frukttavla i år,
så förvåningen/besvikelsen var stor när de bara fick se två Coop Forum-flaggor...


Corvette

Snacka om härlig bil, själv har jag aldrig varit nåt Corvette-fan,
men vem kan motstå den här liksom;
en sjuttiotalare där mätaren går till 300 km/h...


Rejäl båt

Mässans höjdpunkt tyckte jag var den här båten
- aluminiumskrov, 2 stycken 250hk-motorer
och plats för 10-12 pers om jag inte såg fel...


Post scriptum
Dagens rubrik är en låt som jag tror många missat, med den, i denna blogg, ständigt förekommande låttitelsrubrikmannen (fint, långt ord!) som de flesta av er känner till.


Väder: Kalasdag
Temperatur: 6 grader (10 grader på fm)




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: Niklas E

Det fanns en spricka...

En favorit! Finns väl bara på en singel och nån limiterad skiva.

2009-04-24 @ 00:45:13
Namn: Lilla mor

Att du är dålig försäljare håller jag inte med om. Jag möter fortfarande folk som frågar efter dig sedan du jobbade på Statoil. Och som saknar dig.

2009-04-24 @ 09:59:09
URL: http://larsoskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0