Lyrisk Sång...

2009-04-02, kl 22:53:09
Affischerad (?!) och god natt...
Ja, jädrar. Långväga rykten säger att trogna läsare tycker jag skriver så bra, att de tillochmed affischerar på Konsum i Bengtsfors åt mig. Det hela är dock obekräftat och kan vara ett försenat aprilskämt. För övrigt har jag lämnat aprilskämten till andra bloggare, känns inte så värst upphetsande att hålla på och recensera som en del gör.
Jobbet har gått fint, verkligen inte alltför mycket action idag, men - jobbar man på min avdelning finns det alltid sysselsättning. Hade en intressant konversation med Maria idag och rekommenderade henne att läsa bloggen, eftersom hon är lite nyfiken på mina mat- och bakvanor...
Just nu känner jag mig tämligen rik på energi, vilket är ganska trist eftersom jag måste gå och lägga mig nästan omedelbart. Jobbar 06-13 imorrn, så det drar ihop sig till sängen riktigt snart. Har iallafall hunnit med en riktigt snabb/lång promenad med busvovven efter jobbet idag. Det börjar verkligen kännas att det får vara dags för nya vinter-löpardojor nästa säsong. Ska se om jag inte får tummen ur och tar mig förbi Stadium imorrn när jag slutat, för att kolla in vanliga streetskor.
Nåväl, trycker in en fin bild på mig och Banditen, från Lysetjärnsmilan strax utanför Bengtsfors. Bjuder också på en riktigt bra kärlekslåt, faktiskt en av de få "moderna" kärlekslåtar som faller mig på läppen.


Husse och hans Bandit

Jag och min blåögde vapendragare, nyårsafton 2008, om jag minns rätt...



Plain White T's - Hey There Delilah



Väder: Mörkt, men skönt
Temperatur: 0 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: Linn

Hey där. Vem på blogg.se har du legat med för att få lägga upp dina bilder i sådana storformat? :)

2009-04-02 @ 23:38:25
URL: http://mittarsomsingel.blogg.se/
Namn: Fadren

Bra bild, Oskar, men fel dag. Det var dagen före nyårsafton i fjol.

2009-04-03 @ 09:42:52
URL: http://larsoskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0