Min älskling har ett hjärta av snö...

2009-04-07, kl 21:06:05
Soffan...
Seg dag idag, trots fullt upp. Har cyklat en vända med Banditen och ska nu kolla the Mentalist, efter det lär jag väl somna gott, börjar 06 imorrn. Fler ord än såhär bjuder jag inte på idag, trots att jag fortfarande har jättemycket att säga. Första luckan kommer väl på fredag när jag är ledig, men jag ska försöka klämma fram nåt inlägg per dag tills dess, så ni vet att jag lever...
Sänder en tanke till Kent-Ove, just nu ligger FBK under, ställningen är 1-2 inför tredje perioden. Spänningen stiger..?


Kvällstugg

Lite grönt att tugga på framför tv:n, en kopp te dessutom...


Väder: Helt ok, lagom klart
Temperatur: -1 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: Kent-Ove



Hej Oskar.

En ishockeymatch håller på i 3 perioder. Var aldrig orolig för utgången av matchen, även om de inte spelade på topp hela tiden.Du verkar ha lite funderingar just nu. Ha det bra, vi hörs



Kent-Ove

2009-04-08 @ 06:35:50
URL: http://larsoskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0