Min helande tröst...

2009-04-01, kl 20:55:43
Kort och gott...
Dagens jobb har inte varit värst upphetsande, allt har rullat på som vanligt ungefär. Före jobbet, imorse, tog jag och Banditen en härlig löptur - lite för torr luft, annars kalas. Bandit verkade inte tycka det var några större bekymmer när jag lämnade honom hos hundvakten och han verkade lika cool när jag hämtade honom. Lite glad att se husse var han förstås...
Har gått och grubblat en hel del idag, men jag tror jag skriver ihop nåt vettigt senare, eller imorrn. Har dessutom ett par schyssta länkar och en kul, annorlunda, låt att bjuda på. Senare, eller imorrn, som sagt. Tills dess erbjuder jag lite vardagsbilder. Både mackor på hembakt bröd, nyinköpta solglasögon, en kylbox och lite annat smått och gott!
Nu ska jag stänga av Thåströms senaste platta (Kärlek är för dom) i Spotify och istället spana in Lie to me samtidigt som jag käkar ett par stekta ägg...


Hembakt

Lingon-rågbrödet blev riktigt gott, faktiskt...

Mackor och mjölk

I nån slags desperat längtan hem till mamma och pappa,
smög jag förbi Statoil och köpte mig ett paket cognacsmedvurst, det var längesen...


Solglajjer

Jag stannande på H&M på Storheden på vägen hem, skulle köpa strumpor,
men hade inte med mig tillräckligt med pengar, så det blev ett par solglasögon istället,
såg att Frida Fahrman rekommenderade just de här för nån vecka sen...


Extra Luleå

Kalla mig informationstörstig, men jag gillar verkligen de här gratistidningarna,
Metro på vardagsmornarna och Extra Luleå varje onsdagseftermiddag...


Keno

Jo, det är sant - jag som aldrig kostar på mig ens så mycket som en trisslott,
köpte en Keno-andel på jobbet, 50:- och endast för anställda...


Kylbox

Kylboxen jag skaffade åt Kerstin och Fredrik i måndags,
den kyler både rejält och snabbt, tro mig...





Väder: Soligt och "varmt"
Temperatur: 2 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: Svåger

Snajsig kylbox.. några kalla i den (eller varma när de läggs i) å sen i planläge ut på sjön så kommer det kännas ganska bra.. Längtar till sommar och sol

2009-04-02 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0