Rusningstrafik...

2009-04-04, kl 09:35:27
God morgon, jobb...
Kände en enorm trötthet i kroppen när jag klev upp för ungefär en timma sen. Nån slags fysisk vårdepression light kanske? Nåväl, tidningar, tv och annat har varit för intressant för att hinna med nåt världsomvälvande inlägg just nu. Lite mer frukost i magen, sen bär det av till jobbet.
Ser fram emot den lediga morgondagen, men det blir hyfsat fullt upp. Framför allt måste jag städa lite, fixa växlarna på cykeln eftersom bägge vajrarna verkade helt ur spel igår, sen tror jag även att jag ska flytta tillbaka datorn dit den ska vara. Sittställningen framför tv:n blir helt konstig; min nacke och mina axlar behöver inte mer stryk än de redan får i jobbet.



Väder: Mulet, kall luft
Temperatur: 1 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0