Söndag 13.3.99...

2009-04-19, kl 12:16:53
Snabbt och lätt...
Jag skriver inte nåt långt inlägg just nu, lämnar bara ett livstecken. Lovar på hedersord att återkomma under dagen. Jag vaknade med en trist känsla i skallen imorse. Det är söndag den 19:e april och det är det faktiskt inte varje år. Ja, så tänkte jag för att liva upp mig själv lite. Har full förståelse för att jag kanske låter lite tokig, men det är väl ganska nära sanningen ändå haha?
Trötta och tråkiga söndagsmornar finns det bara en sak att göra, förutom att gå ut med vovven. Sätta på låten nedan, riktigt högt. YouTube-versionen jag hittade är inte riktigt som originalet, men får duga. Sen kan man väl dividera om vad som ska kallas original, eftersom det är Commodores låt från början. Spotify-användare kommer iallafall åt den, enligt mig, bästa versionen här - Faith No More - Easy.
Textraden "I'm easy like sunday morning" säger väl allt!




Faith No Moore - Easy


Väder: Halvklart, blåsigt!
Temperatur: 8 grader (?!)




Festina lente!
Oskar.

Åsikter...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0