Varning för ras...

2009-04-08, kl 20:28:20
Ajajaj...
Vilken dag, full rulle minsann! Riktigt mycket folk och mer kommer det bli imorrn. Kan inte skriva nåt långt, jag måste vila min axel, som börjat spöka igen, den gör ont. Inte bra alls! Dagen började iallafall med en härlig cykeltur på ca 8 km, kl 05. Då vaknar man till lite, det går inte att neka till.
Jag hoppas på en piggare axel imorrn så jag kan återkomma. För övrigt kommer det bli helt underbart med en dags ledigt på fredag, dessutom stänger vi tidigare på lördag - istället för 10-21 jobbar jag 10-19, kalas!
Förresten. Just nu lyssnar jag på Maná - vilket band, vilka låtar, vilket sound, vilka minnen..! Skickar ett tack till min syster som var den som introducerade mig för dem.


Sambandsexponering?!

Bilden talar för sig själv, sambandsexponering,
vilket kön riktar sig diverse bantningsprodukter till..?



Väder: Blandat, uppehåll
Temperatur: 1 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: Syster Yster

"Como quisiera poder vivir sin aire"... Kan vara en av världshistoriens bättre låtar. Un beso!

2009-04-08 @ 22:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0