Blåa ögon...

2009-02-24, kl 21:29:44
Trött, mat, soffan...
Nej, vet ni vad. Jag är för trött för att blogga nu. Den sista lediga dagen har varit helt toppen, trots att jag kände mig lite uttråkad förut. Satt och spelade gitarr och sms:ade, vilken sysselsättning! Käket som jag lagade blev kalasgött iallafall, det var lite av en long shot, men det funkade; se bild nedan.
Imorrn är det jobb 06-18 som gäller, så det får bli sängen tidigt för att undvika en upprepning av fredagens missöde. Annars inte mycket nytt, förutom fortsatta spekulationer beträffande vilka "Älskling+svärmor" är... Fast det är klart, som min syster kommenterade, jag gillar väl att folk spekulerar. Eller inte? Haha. Nåväl, ikväll blir det ett par avsnitt av Knight Rider, om jag inte hittar nåt annat som verkar hemskt spännande på dumburken.


En chansning som funkade

Hittade en gammal "Matsaman Curry"-grytbas långt in i en låda,
funkade perfekt med strimlat kalkonbröst, (burk-)Haricot Verts, vitlök, morötter och lime...




Förresten 1 och 2...
Förresten, innan jag går från datorn så rekommenderar jag varmt de två skivorna Lifestyle2 - Acoustic Vol 1 och Lifestyle2 - Acoustic Vol 2 för er som gillar någorlunda samma musik som mig - underbara "blandband". Länkarna funkar för den som har tillgång till Spotify. För övrigt har jag idag lyssnat in mig på James Morrison och det gillar jag.
Förresten nummer 2 undrar jag om någon överhuvudtaget bryr sig om att "vår" kronprinsessa ska gifta sig med den där bajsnödiga stureplanstypen..?! Fram för Republiken Sverige säger jag bara, högljutt!



Väder: Mörkt...
Temperatur: -5 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: Fadren

Bravo Oskar! Det där sista gillar jag. Leve Republiken!

Jag kan rekommendera republik.nu. Där kan man klicka sig till republikanska föreningen och bli medlem vilket jag har blivit i dag. Ner med monarkin, leve republiken!

2009-02-24 @ 22:56:00
URL: http://larsoskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0