JAG börjar blogga..?!

2009-02-10, kl 14:04:27
Det här kan nog sägas vara mot allas förväntningar, framför allt mina egna. Jag sällar mig nog till den skara människor som tycker allt detta bloggande är tämligen överskattat. Trots detta läser jag titt som tätt olika bloggar, främst de som skrivs av människor i min närhet - till största delen för att hålla mig lite "uppdaterad" om vad de gör och var de håller hus.
I min blogg vill jag dock göra lite skillnad (make a difference...) och inte bara skriva om vad jag gör på dagarna, utan också få en chans att skriva av mig rörande saker som dyker upp i huvudet; allt från finanskriser och det politiska läget till hur irriterande människor som handlar i en affär (mitt jobb...) kan vara. Mest troligt kommer jag väl också slänga in lite musiktips och lite annat kul. Antalet läsare, och vilka de är, känns inte som någon vidare hög prioritet för mig - till skillnad från många andra ser jag inte en blogg som ett sätt att försörja sig på!
Framöver kanske jag engagerar mig något mer fördjupat i design och dylika ting, men just nu känns skrivandet, och att överhuvudtaget hålla igång den här bloggen och skriva någorlunda ofta, som nummer ett på listan.



Bandit flashar sina kunskaper i att sträcka på sig...

Bjuder på en bild, där Bandit visar hur det går till att sikta högt, precis som husse gör när han startar en blogg...

Pax Vobiscum.
Oskar.

Åsikter...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0