Jag fattar ingenting...

2009-02-12, kl 23:29:55
Efter en hyfsat trög arbetsdag har jag dunkat ner mig i soffan, kollar ett par Knight Rider-avsnitt, från första originalsäsongen - riktigt skönt med en ung David Hasselhoff som torsdagsunderhållning. Därtill ganska avkopplande för hjärnan eftersom dylika serier inte kräver alltför stor sinnesansträning!

Såhär på kvällen pushar jag lite för ett band från mina hemtrakter; Kid Down. De har faktiskt gått och blivit tämligen stora utanför Sveriges gränser. I grund och botten är det inte alls min musiksmak, men de har riktigt kul låtar och texter samt känns extremt lättlyssnade. Att killen i keps i videon nedan (gitarristen Jens S-A) dessutom bor ihop med en av de tjejer jag gillar bäst i hela världen, gör ju inte saken sämre!



Kid Down - I'll do it (for you)



Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0