Lycklig och förvånad...

2009-02-12, kl 11:12:36
Idag har jag hunnit med att vara ute i det härliga snölandskapet en stund. Fantastiskt vackert och skönt, trots rejäl kyla neråt 20 minusgrader! Solen skiner, himlen är klarblå och jag ska strax bege mig till jobbet, för ett kvällspass; 12-21. Återstår att se om jag orkar bry mig om att blogga nåt ikväll efter jobbet, kanske ett litet lyssningstips isåfall.
Lämnar en riktigt fin vinterbild som jag knäppte nyss, nästan helt orörd från Photoshop - jag har bara jämnat ut färg- och kontrastnivåerna, himlen var såhär vacker alldeles av sig själv!



Oerhört vackert ute just nu!

En "snötäckt" björk mot en klarblå himmel...


Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: natrium

Helvete vad fint...Vintern är fan bäst. Dock får jag ryck i hela kroppen. Vill förstöra snötäcket som ligger så jävla perfekt över marken/vattnet. Döm mig inte, jag är inte psykopat hahaha...



Skön blogg...avslappnad



2009-02-12 @ 23:35:26
URL: http://natriumhydroxid.blogg.se/
Namn: Anna

En sån där bild har jag också från samma ställe, kanske samma dag? ;p

2009-02-18 @ 11:52:20
URL: http://lanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0