Och det blåser genom hallen...

2009-02-16, kl 21:01:30
Vilken lång, skön ledig dag det blev. Bäst av allt är väl att det är en ledig dag imorgon också, härligt! Har precis kommit in från en dryg timmes vild lek och bus på isen, Banditen var i sitt esse, minst sagt. Vi knallade ut till Gråsjälören och gick en bit förbi, var även upp på ön och kollade läget innan vi vände hemåt igen.
Insåg precis att jag inte "hunnit" hänga upp de där grejorna som jag skrev om förut, tänk att man kan ta det så lugnt när man är ledig att man tillochmed glömmer bort saker man tänkt göra. Låt se om jag kommer ihåg det till imorrn. Nu tänkte jag hoppa ner i soffan, kanske blir det ett gammalt Knight Rider-avsnitt eller två, är strax klar med första säsongen, löjligt skön serie i mina ögon.
Bjuder på en skön gammal 80-talslåt som jag egentligen bara har dåliga minnen till, men den påminner om sommaren. Trots att jag älskar både snö och vinter kan man behöva få känna lite sommarvärme i skallen när man kommer in från en ispromenad i 20 minusgrader.





The Outfield - Your Love


Avslutar med helt underbart citat, som jag själv kläckte, om mig själv, på jobbet häromdagen. Kommer säkert från nån film eller liknande.
"You can take the player out of the game,
but you can't take the game out of the player!"

Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: Anonym

Passande citat, tror jag har hört det ngn dag ;) Har också varit på isen idag, så grymt härligt :D

2009-02-16 @ 21:41:19
Namn: F

nu har jag minsan, äntligen, ögnat mig igenom denna blogg. Bra där du jobbar dig uppåt... ;) vill du ha tips från coachen så vet du vart du ska vända dig...... ;)

2009-02-16 @ 23:42:32
Namn: Lilla mor

Jag tyckte det var en bra låt, fast jag aldrig har hört den förr. Undrar bara vad det var för minnen du hade med den. Men det är kanske hemligt. Promenad på isen idag med. Härligt.

2009-02-17 @ 12:25:19
URL: http://larsoskar.blogg.se/
Namn: Linn

När en försvinner tar en annan vid... :)

Vad kul. Första gången jag såg den idag.

Hoppas allt är bra!

2009-02-17 @ 14:09:03
URL: http://mittarsomsingel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0