Solen i ögonen...

2009-02-24, kl 11:14:47
Otroligt vackert väder..!
Solen strålar från en klarblå himmel och termometern visar på två minusgrader. Kan det bli bättre på vintern?! När jag och Banditen var ute på en liten morgonpromenad insåg jag att det var ännu skönare utanför fönstret än man kunde se inifrån, nästan vårluft. Det blir säkert mycket folk på isen idag, så vi får väl se vart vi ska ta vägen på långpromenad, men ut i solen ska vi igen, för nu är det riktigt kalas ute!


Blå himmel, strålande sol!

Bilden är ett urklipp från en sommarbild och "solen" är en Lens Flare i PhotoShop,
men ni fattar säkert poängen...


Brunch och resten av dagen...
Här kan man ju inte sitta hela dagen, när världen väntar utanför dörren! Jag ska fylla magen med lite härlig ägg- och baconbrunch så jag orkar med en rejäl långpromenad. Till brunchen läser jag idag min favorit-tidning - Dalslänningen såklart - samtidigt som jag lyssnar på Lugna Favoriter, känns klockrent idag. Skriver mer under dagen, förhoppningsvis med lite härliga vårvinterbilder/-filmer...



Väder: Klarblå himmel, strålande sol
Temperatur: -2 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: Niklas E

Åh, Dalslänningen! Det var inte igår :) Perfekt format, härliga insändare och Sveriges kanske bästa fyndbörs!



Jag borde ta mig till bibblan lite oftare och få mig en dos Dalsland.

2009-02-25 @ 00:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0