Där elden falnar (men fortfarande glöder)...

2009-03-10, kl 21:20:32
Bra vibrationer...
Ännu en härlig dag har passerat. Jösses, säger jag bara. Min kreativitet har varit, och är fortfarande, på topp. Jag har nästan bara lämnat datorn och gitarrerna för att motionera Banditen, samt äta. Härligt när man kan vara så produktiv och faktiskt känna att man kommer nånvart!
Det känns som att jag har oerhört många saker på hjärtat, men inte riktigt vet hur jag ska uttrycka dem. Kanske har jag kommit in i nån ultra-positiv fas för tillfället, när ljuset börjar komma tillbaka och vårvintern bjuder på härliga dagar - solen lyser faktiskt bakom molnen.
Istället för att tillbringa alltför lång tid med att babbla på om hur bra jag har det, så tar jag och slänger in lite bilder, jo - jag tycker att det är kul att bjussa på lite bilder mest hela tiden. Sen ska jag snart ta och "svara" på lite kommentarer också, det har ju faktiskt blivit några stycken. Men de svaren skriver jag förstås direkt under kommentarerna. Så, har du skrivit en kommentar - kolla om jag svarat och kommentera gärna mera...
För tillfället är det Nickelback som rullar i Spotify, de får utgöra kvällens inspirationskälla till musiken jag jobbar på just nu, vem vet hur detta kan sluta?!


Snöhögen

Den omtalade snöhögen utanför mig...

Metro

Kände ett brinnande sug efter en morgontidning till frukosten imorse,
så jag tog vägen förbi Metro-lådan vid Stadshuset på morgonpromenaden...


Bengtsfors-Tidningen Dalslänningen

Senare damp favoritläsningen ner i brevlådan,
bilden tillägnar jag Niklas E...


Kladdkaka

Såhär fin blev gårdagens kladdkaka...

Mindre kladdkaka

Och såhär länge räckte den...

Smoke it!-kryddmix

Kryddmixen till dagens käk, ack så gammal, men ack så god...

Korvpytt

De senaste dagarnas käk har varit ganska lika, men...

Fullkorns-bulgur

Ganska gott, sägs vara rätt så nyttigt också...


Väder: Mulet, lite snöfall
Temperatur: -5 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: Niklas E

Åh Oscar, nu kommer det en liten tår...

2009-03-11 @ 00:37:38
Namn: Oskar

Niklas E:

Jajjemän, det var väl det jag hoppades på ;)

Inte behöver du gå till biblioteket för att läsa den inte, jag kan scanna in skiten åt dig och maila. Eller ännu bättre, jag kan sammanfatta det viktigaste i cirka tio meningar och publicera det här haha!

2009-03-11 @ 05:21:13
URL: http://larsoskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0