Eldvakt...

2009-03-15, kl 20:53:02
Lite musik...
Kom att tänka på en låt, eller snarare del av en låt, som jag ämnat lägga upp här ett tag. Låten heter "Bad Things" och framförs av Jace Everett, används som signaturmelodi till serien True Blood. Har du missat den, så kolla upp den snarast. Går väl än så länge bara på Canal+ i Sverige, men det har väl aldrig hindrat nån med tillgång "vilda väbben". Riktigt skön låt, tycker jag! Nu blir det soffan och lite mackor. Hoppas jag återfår lite blogglust imorrn, när jag är ledig..!




Jace Everett - Bad Things, här inklusive inledningen till den aktuella serien



Väder: Mulet, mörkt
Temperatur: 1 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0