För dig...

2009-03-21, kl 09:23:56
Tid för att blogga..?
Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Hur hittar folk tid till att hålla på med sitt bloggande? Visst, att ta lite bilder hit och dit, tänka ut lite text och skriva ner den - det är väl inte så himla farligt, MEN blogg.se är verkligen inte det snabbaste/smartaste jag sett. WYSIWYG-editorn är så full av buggar att jag inte vet vad den ska liknas vid och bilduppladdningsverktyget känns ungefär lika up to date som en sladdad telefon. Nåväl, ingen idé att klaga, jag lever ju och mår gott.
Vädret är fortfarande helt underbart och dagarna försvinner i en rasande takt. Jobb, cykelturer, löpning, lite inspelning och låtskrivade - ja, det är väl de huvudsakliga aktiviteterna. Lägg till lite tv-tittande och socialt umgänge så har ni en Oskar. I torsdags jobbade jag 13-21, igår 06-14 och idag 10-21. Sen blir det lite ledigt; gött! Ska försöka hitta tid till lite mer bloggande, tills dess får ni hålla tillgodo med några bilder...


Stabil frukost

Vill man dryga ut sin ägg- och baconfrukost passar det kanske bra med morötter och Keso...

Annorlunda Metro

Gårdagens Metro var riktigt häftig, hela utsidan var en annons, jag blev då påmind om att jag behöver nya skor...

Ingen snöhög

Snöghögen är bortforslad, lägg märke till ljuset ute 090321 kl 05:20...


Väder: Lite molnigt, lite klart
Temperatur: -1 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: NIklas E

Shit pommes, det finns alltså folk som verkligen äter ägg och bacon till frukost. Sånt trodde jag bara fanns på film.

2009-03-22 @ 01:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0