Hum hum från Humlegården...

2009-03-23, kl 23:52:29
If it ain't broke, don't fix it...
Hm. Knepigt det här med att stajla till bloggen lite. Jag trodde ju att alla de problem som fanns, för runt tio år sen - när jag började få upp ögonen för HTML, borde varit bortblåsta sedan länge. Uppenbarligen är det inte så, bloggen ser helt olika ut beroende på vilken webläsare man använder. Sorgligt, bittert. Ser jag ut som jag bryr mig? Nej, precis. Jag får väl fixa till det nån gång...



Väder: Mörkt
Temperatur: -6 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: Fadren

Hum hum är väl Winnerbäcks version?

Vinterdäcks version är Brum brum från motorgården...

2009-03-26 @ 10:29:28
URL: http://larsoskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0