Ingen soldat...

2009-03-05, kl 22:08:26
Nej, nej, nej...
Nej, jag tänker inte skriva nånting alls nu. Nästan. Efter att ha jobbat 13-21 är jag lite trött. Fortfarande smågrinig, trots att jag är glad. Lättirriterad kanske är rätt ord, även om jag inte direkt blir arg när nåt inte går riktigt som jag vill, då skrattar jag bara lite lätt. Men ändå, ni kanske fattar..? Jag börjar 06 imorrn, så därför ska jag endast sitta och sällskapa med ett par smörgåsar i soffan. Kanske tillochmed är så elak att jag tar och äter upp det där sällskapet. Smörgåsarna alltså, för er som inte kopplade. Nåväl, imorrn dundrar jag ur mig minst ett långt inlägg!
Tillsvidare bjuder jag på en fin låt, den tar mig åtminstone fyra till fem år bakåt i tiden. De flesta har nog hört den i Limp Bizkits version, personligen tycker jag den här känns lite mer äkta...




The Who - Behind Blue Eyes...



Väder: Lite blåst...
Temperatur: -3 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: Anna

ååh den här låten är ju så bra =)

2009-03-06 @ 13:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0