Innan mörkret faller...

2009-03-24, kl 22:39:09
Kort och gott...
Lediga dagar passerar fort, inte sant? Jag skriver nästan inte mer än "God Natt" idag. Tänkte gå och lägga mig nu, skall lämna Luleå 05:20 imorrn, för en dags arbete i Piteå. De vill ha samma fina inredning som vi har på jobbet, så jag och Ove åker dit och hjälper till lite.
Dagen har varit skön, skön och skön. Bäst av allt var nog löpturen. Helrätt temperatur, ett par minusgrader, och nästan barmark. Gick så lätt att jag tog och körde ett varv extra, nice. Sämst av allt, idag, har varit att jag nu insett att det är dags för nya löparskor till hösten. Dubben på mina vinterdojor börjar bli för nötta för att göra nån större nytta.
Slänger åtminstone upp den utlovade bilden på hallon- och jordgubbskakan från igår. Nu blir det sängen - inte nog med att vi börjar tidigt imorrn, ingen vet hur lång dagen blir...


Kaka!

Den blev riktigt god, faktiskt...


Väder: Gott och blandat, uppehåll
Temperatur: -5 till 2 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0