Kom hem nu...

2009-03-18, kl 11:16:45
Full rulle...
Tänk att en himmel kan vara så blå och en sol skina så starkt, redan i mars! Kalasfin morgon/förmiddag, jag vaknade vid sju, snoozade till åtta och tog sen en löpvända med Banditen och hämtade Metro. Lite frukost, läsa tidning, kolla Nyhetsmorgon och sen är dagen igång. Hann tillochmed tvätta och tumla en maskin, nu på morgonen. Strax dags för jobb, 12-18 som sagt. Imorrn jobbar jag 13-21, eller om det var 12-21 - minns inte riktigt. Slänger in lite bilder och en riktigt fin låt, ska spela den för rätt tjej nån gång i livet, jag måste bara träffa henne först, haha!
Nu ska jag se till att få i mig ett par mackor, ta en dusch och ge mig iväg. Ha en fortsatt trevlig dag!


Bakad kaka

Gårdagens kaka, den blev goood...

Skivad kaka

Ser väl ok ut, eller..?

IKEA-inköp

Janne och Hanna var på IKEA i lördags,
naturligtvis var de snälla nog att handla lite åt mig...


Frukost

Min standard-frukost som hängt med i ett drygt år,
bortsett från Metron, som är ganska nytillkommen förstås...






Katie Melua - Nine Million Bicycles...



Väder: Klarblå himmel, strålande sol
Temperatur: 2 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0