Vår för Hjärter Dam...

2009-03-30, kl 00:21:10
Bilder...
Skriver inte mycket nu, slänger bara upp ett gäng bilder. Ska krypa till sängs. Jag har mycket att berätta, men måste klura ut hur mycket jag törs skriva, man vet ju aldrig vem som läser orden här..!
Jo, just det, förresten. Om bilderna har dålig skärpa eller lite skumma färger beror det på att jag fortfarande har datorn vid tv:n - inte riktigt lika lätt att redigera som vid en konventionell skärm med lämpligt avstånd.


Gräv i snön!

Tävling på jobbet i lördags, ta med din spade och gräv fram priser i snöhögen,
högsta vinsten var en platt-tv...


Truck och varor

Lördags-leveransen tillsammans med en snabb-truck...

Resten!

Resten av lördagsvarorna, minns inte totalvikten, men ett par ton kanske..?

Köra truck är kul..!

Kalla mig lättroad, men det är förbaskat kul att glida runt på de här...

Lördagkväll

Lördag kväll; morötter, gurka, dip och nachos...

Matlåda

Söndagens matlåda lagade jag före jobbet;
potatis, morot och broccoli tillsammans med en "gryta" på lök, falukorv och krossade tomater...


Söndagkväll

Fick nån helskum impuls att göra ett glas O'boy,
fråga mig inte ens varför jag har sån skit i skåpet..!



Väder: Snöfall hela dagen, ca 1 dm
Temperatur: -5 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0