Fenomena...

2009-05-03, kl 21:10:41
Ojojoj...
Jag har lite för fullt upp med att njuta av livet och den lilla vårsolen som kikar fram på en klarblå himmel, för att skriva här. Har väl tillfälligt tappat lusten också, dessutom har jag fått lite utlopp för min skrivarlust genom ett intiensivt skrivande på andra "platser" än här.
Härmed avger jag iallafall ett livstecken. Slänger upp de där två låtarna från inlägget som försvann. Vill minnas att jag lade upp dem just för att jag sett ett par riktigt snygga tjejer, på jobbet. Allt eftersom solen börjar värma upp Norrbotten mer och mer, börjar kläderna trilla av. Snart går vi väl nakna häruppe allihop, haha?! Nåväl, låtarna nedan är inte nya och jag hittade inte värst bra versioner på YouTube, men jag hoppas ni fattar poängen.




Justin Timberlake - Señorita



Dante Thomas - Miss California

Planer...
Imorrn jobbar jag 06-15. Sen ska chefen ha semester i två veckor, så jag lär få häcken full. Hoppsan. Dessutom tror jag att jag dragit på mig en förkylning, kanske den där som för ett tag sen aldrig bröt ut? Taskig tajming. Idag har Janne hjälpt mig slänga på både nya bromsskivor och handbromsbackar, eller rättare sagt så har väl Janne skruvat och jag langat verktyg. Senare blev det pizza, Hanna följde med efter att hon kommit hem från en promenad med Banditen, nice.
Nu ska jag göra en kopp te och äta en god, söt, saftig, KRAV-märkt apelsin - direkt från Spanien. Den gör säkert så att förkylningen håller sig i schack trots mitt ihärdiga löptränande...


Väder: Härligt vårväder
Temperatur: 10 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback