Kom änglar...

2009-05-25, kl 15:10:00
Ledigt, bio och bilder...
Dagarna flyger fortfarande förbi, men jag försöker ta mig lite tid att skriva några rader då och då, som sagt. Igår var jag helledig, precis som idag och imorrn. Det var dessutom meningen att jag skulle jobba kort dag på onsdag, men det sket sig - ni kanske har sett reklamen om halva priset på utvalt frukt och grönt på Coop Forum...
Fick ett infall och gick på bio igår kväll; Änglar och Demoner. Den var faktiskt riktigt bra, lite långt med nästan två och en halv timme, men det funkade. Jag gillar ju både Tom Hanks som Robert Langdon och de lite små-käcka symbolerna/koderna som förekommer. Vovvarna var riktigt duktiga och klarade sig själva i hela tre timmar, vilket rekord!
Slänger upp ett par bilder så att ni ska få nåt att stirra på, i brist på text. En fruktkorg, en keps och en "förgrening" för hundkoppel. Den senare är riktigt bra att ha, kan jag säga - det kändes riktigt hopplöst att gå med två koppel; en busig valp-Tindra och en minst sagt livfull Bandit...


Keps

I brist på annat lägger jag ut en bild på kepsen jag köpte för några veckor sen...

Dubbelkoppel

Ett annat riktigt bra/smart inköp
- det räcker med ett koppel till två hundar,
dessutom är ringen lös, så de kan gå som de vill...


Fruktskål

Trots att jag mestadels äter frukt på jobbet,
så passade jag på att slänga lite frukt i en skål här hemma...


Ut, ut...
Nu är det dags för en promenad med vovvarna, lite bus ute i ett väder som är ganska fint, fast ändå inte. Det var kalas på förmiddagen, bara lite blåsigt. För tillfället har det övergått i att vara ganska mulet, men rätt så varmt ändå.
Ska försöka skriva en sväng imorrn också, men vi får väl se hur det går med den saken...


Väder: Mulet just nu
Temperatur: 15 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0