Måste vara två...

2009-05-28, kl 00:29:22
Seg dag...
Arbetsdagen har varit ganska seg. Förbaskat mycket att göra och riktigt bra försäljning, trots skitväder. Uppenbart att många begav sig in under taket för att handla istället för att hålla sig ute i regnet. Jag startade min dag med en lång, skön, blöt promenad före jobbet imorse!
Nu på kvällen har jag lagat en riktigt god midddag, Sandra stod bredvid och talade om vad som skulle vara i - ganska annorlunda sätt att laga mat, men tämligen underhållande. Gott blev det som sagt. Bild nedan såklart. Dessutom en bild från lite godsaker igår kväll - en ananas på halva priset, billiga belgiska jordgubbar samt riktigt god glass.


Kvällsgott

Ananas, jordgubbar och Carte D'Or Vanilj...

Trötter

Lika trött som jag är just nu...

Kvällskäk

Sen middag idag - kalasgod!
En gryta på strimladd lövbiff, champinjoner och körsbärstomater,
serverad med klyftpotatis...


Goding 1 och goding 2

Världens sötaste vovve och världens sötaste tjej...

Sov gott...
Mer än såhär orkar jag inte klämma ur mig för tillfället. Lång dag, som sagt. Vi ska ta och krypa ner - morgondagen verkar bli hyfsat lång eftersom ryktet säger att det ska inventeras på jobbet, trist minsann, men sånt som måste göras..!


Väder: Ljus natt..!
Temperatur: 10 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...
Namn: Ante

Ovanligt blond vovve och ovanligt hårig tjej... Hmm, hoppas du har det gött Brorsan!

2009-05-28 @ 14:31:10
Namn: Kent-Ove

Hej Oskar.



Du verkar må väldigt bra just nu !!!!



Vi hörs /Kent-Ove

2009-05-28 @ 17:35:29
URL: http://larsoskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0