Röda läppar...

2009-05-22, kl 23:30:52
Inte mycket vettigt...
Har man likväl börjat med kärlekstema och dito låtar, kan man ju fortsätta så länge man orkar, se nedan. Idag har det varit full rulle på jobbet, jobbade 6-15, sen åkte jag hem och vände, Sandra började jobbet kl 16. Med andra ord har vovvarna blivit hemskt bortskämda med sällskap hela dagen.
Jag tog en promenad på stan och stannade till på nyöppnade Kjell & Co för att investera i en negativ-/diabildskanner till pappa, tämligen billigt. Dessutom fick jag tag i två riktigt billiga paket batterier, förutom USB-minnet jag köpte igår. Stora investeringar med andra ord haha!
Imorrn jobbar jag 10-21 och har goda förhoppningar om att det kommer vara lika fint väder som idag; strålande sol från klarblå himmel. Förhoppningsvis kommer jag bli lika bortskämd som imorse och slippa ta ut Banditen på morgoncykeltur - man sover faktiskt riktigt gott i en 180-säng även om man är två vuxna och två vovvar...




Tomas Ledin - Hon gör allt för att göra mig lycklig

Tack och godnatt...
Om en vecka kommer lilla mamma ha anlänt till norrland, en upplevelse värd att skriva in i kalendern. Alldeles i detta nu befinner sig systern och svågern på romantisk lång-weekend i Rom, även detta ett minne för livet gissar jag på!
Det drar återigen ihop sig till läggdags och jag tror att jag kommer sova ganska gott, med tanke på den saftiga pizzan jag åt för en stund sen. Toppad med pommes frites, det är mat för en hel karl det, eller hur? Söndag, måndag och tisdag är jag ledig - frågan är vad man ska hitta på då?
Försöker återkomma till bloggandet lite oftare nu, vi får väl se hur det går. Kommentarer som Niklas och Kent-Oves gör det alltid lite roligare...



Väder: Kalasdag!
Temperatur: 15 grader




Gemini geminos quaerunt.
Ad perpetuum.
Pax vobiscum.

Oskar.

Åsikter...
Namn: Martin

Fan vad gosigt med kvinna och hundar i sängen, det blir varmt och skönt då... I´m happy for you mate.

2009-05-23 @ 11:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0