Sen du var här...

2009-05-19, kl 19:27:16
Fullt upp...
Jag fortsätter ha för mycket andra aktiviteter för att hinna med att ägna tid åt bloggandet. Slänger upp lite bilder, hoppas ni lever och mår lika gott som jag gör!


Middagar

Lediga dagar innebär många pannor på spisen...

Hundfoder

Banditen har fått nytt foder,
det kostar tre gånger så mycket som skräpet jag kört ett tag
- samtidigt vågar jag påstå att man får ut tio gånger mer av det...


Storhandling

Passade på att storhandla lite, faktiskt...

Fullt skåp

Det blev väl hyfsat fullt iallafall...

Macadamia-nötter

Tipsar gärna om mina favoritnötter, Macadamia heter sorten,
med en fetthalt på 78% och ett kilopris som oftast inte är av denna världen...


Passat 1

Eftersom Janne alltid "hjälper" mig att skruva i SAABen,
så "hjälpte" jag honom i söndags kväll...


Passat 2

Jag bistod med glada tillrop och handräckning av nycklar/hylsor
- till slut hade motor och låda från donator-Passaten trillat ner på en lastpall...


Passat 3

Och här ser ni vraket som helt plötsligt gav
ordet upp-pallad en ny innebörd...


Jannes Golf

Här är Golfen som ska få Passat-bottendel under semestern,
i bakgrunden skymtar förstås min Black Beauty...


Vovve 1 och Vovve 2

Sista bilden får bli på busfröna,
som för tillfället tar upp en stor del av min tid
- Bandit och Tindra...


Över och ut...
Egentligen har jag hiskeligt mycket att skriva, men som sagt - tiden tryter. Så tillhör du den del av den stora skaran läsare som jag inte pratar med några gånger per vecka får du helt enkelt hålla tillgodo med ack så lite...


Väder: Halvklart
Temperatur: 15 grader




Pax vobiscum.
Oskar.

Åsikter...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0